le>

piątek, 12 czerwca 2015

Strażnicy Marzeń-DreamWorks

Czas trwania: 90 minut


  Mimo swojego wieku jestem bardzo dziecinna. Chętnie oglądam bajki, a zwłaszcza Disney'a i DreamWorksa. Dzisiaj chciałabym przedstawić bajkę, którą oglądałam ostatnio, czyli Strażnicy Marzeń.
    "Strażnicy Marzeń" jest opowieścią o mistycznych postaciach m.in. o Wróżce Zębuszce, Świętym Mikołaju, Zajączku Wielkanocnym, Piaskowym Dziadku i Jacku Mrozie, które występują po raz pierwszy razem jako drużyna. Gdy zły Mrok grozi, że zapanuje nad całym światem, nasi bohaterowie dzielnie stawiają mu czoła.
     Przy oglądaniu bajki można podziwiać niesamowite animacje. Jack potrafi latać, co jest bardzo dobrze wykorzystywane. Do dubbingu nie można w ogóle się przyczepić, głosy idealnie pasują do postaci. Bardzo wzruszył mnie moment, kiedy Jack dowiedział się o swoim poprzednim wcieleniu, a przy śmierci Piaska nie można było nie wyronić chociaż jednej łzy. Jeszcze wspomnę o Mroku: czy tylko ja właśnie w nim się zakochałam?
     Bajka bardzo mi się podobała, a postać Jacka przypominała mi Elsę z Krainy Lodu, którą też polubiłam. Myślę, że "Strażnicy Marzeń" są godni polecenia i daję im najwyższą ocenę

                                                                        10/10  
                                                                                                                                               

                                                                                                                                                      N.

2 komentarze:

  1. Animowane filmy bardzo lubię, są wakacje i czas na nie teraz :) Zapraszam na konkurs!
    http://countrywithbooks.blogspot.com/2015/07/konkurs-wakacyjny.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam tej bajki, ale zdążyłam się już naoglądać fan artów z Jacka i Elsy;) Obie te historie wyraźnie zainspirowały twórców. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń