le>

sobota, 26 grudnia 2015

Tajemny Ogień – C.J. Daugherty, Carina Rozenfeld


Tytuł: Tajemny Ogień
Autor: C.J.Daugherty, Carina Rozenfeld
Ilość stron: 380
Wydawnictwo: Otwarte



                Kiedy tylko dowiedziałam się, że C.J. Daugherty napisała nową książkę, z wielką niecierpliwością oczekiwałam na dzień premiery, aż książka pojawi się w księgarni.
               Przeczytałam sagę Wybrani C.J. Daugherty i byłam zachwycona (no, prawie, ponieważ jedna rzecz bardzo mnie drażniła, ale o tym kiedy indziej), dlatego wierzyłam, że Tajemny Ogień będzie równie świetny, o ile nie lepszy. Nie zawiodłam się! Książka dla mnie jest po prostu GENIALNA! O niebo lepsza od sagi.
                Tajemny Ogień opowiada o dwójce nastolatków, Taylor i Sachy. Na początku nie mają pojęcia o swoim istnieniu. Do czasu. Taylor to siedemnastoletnia dziewczyna, mieszka w Anglii,  bardzo zależy jej na ocenach, ponieważ pragnie dostać się na studia do Oksfordu. Posiada moc, o której nie ma pojęcia. 

''- Bonjour - przywitała się. - Je m'appelle Taylor Montclair.''

                Sacha to Francuz z angielskimi korzeniami. Ciąży na nim klątwa. Żyje ze świadomością, że w dniu swoich osiemnastych urodzin umrze. Czasu jest coraz mniej, a wraz z wypełnieniem się klątwy ogień pochłonie świat. Czy Taylor, Sacha oraz ich przyjaciele zdołają to powstrzymać?

                Z trudem powstrzymałam się od rozpisania. Musiałam okroić opis jak tylko mogłam, aby Wam nic nie zaspojlerować.  Bardzo gorąco zachęcam wszystkich do przeczytania tej powieści! Mam nadzieję, że zachwyci Was równie mocno, jak mnie.  Czekam na drugą część!



10/10 
P.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz